قوانین و مقررات

قوانین و مقررات

1- معارفه

ما یولی هستیم و در قالب اپلیکیشن یولی در حال فعالیتیم.

یولی مجموعه ای از مشاغل از جمله رستوران ها، فست فود ها، آشپزخانه ها و کافی شاپ های منتخب را در خود جای داده و این امکان را به شما می دهد که غذای مورد علاقه خود را از رستوران­های نزدیک محل زندگیتان ارزانتر و سریعتر سفارش دهید، محل مورد نظر خود را رزرو نمایید، هزینه را آنلاین پرداخت کنید و غذا را درب محل و یا بصورت حضوری (به انتخاب خود) دریافت کنید، به سفارشتان امتیاز داده و نظرات خود را ثبت نمایید.

2- تعاریف

2-1- توافق نامه شامل کلیه قوانین و مقررات، حریم خصوصی، هرگونه فرم سفارش و اطلاعات پرداختی است که در اختیارتان قرار می‌گیرد.

2-2- حریم خصوصی به معنای سیاستی است که در وب‌ سایت به آن اشاره شده ‌است و مشخص می‌کند که ما چگونه اطلاعات شخصی شما را جمع آوری کرده و نگهداری می‌کنیم.

2-3-"شما" اشاره به کسی می‌کند که به این اپلیکیشن دسترسی داشته و از طریق آن هرگونه کالا یا سرویسی را سفارش می‌دهد.

2-4- "سرویس" اشاره به هرگونه سرویسی دارد که از طریق یولی عرضه شده و شما از طریق اپلیکیشن آن را تقاضا می‌کنید.

2-5- "کالا" اشاره به هرگونه کالا، خدمات یا سرویسی دارد که از طریق یولی برای فروش در اپلیکیشن ارائه می‌شود.

2-6- "صاحب شغل" شخص سومی است که متعهد شده ‌است برای ارائه کالا یا سرویس (خدمات) با یولی همکاری کند.

2-7- "ارسال غذا" به معنای ارسال غذایی فاسدشدنی از هر طریق است که توسط صاحب شغل صورت گرفته و مسئولیت آن بر عهده‌ی وی می‌باشد.

2-8- "اپلیکیشن یولی" اشاره به اپلیکیشن نسخه ی موبایل یولی دارد که خدمات و سرویس‌های خود را در آن ارائه می‌دهیم.

3- سفارش

3-1- ارسال غذا، کالا و یا هر سرویسی که از طریق اپلیکیشن یولی خریداری نمایید، تنها به منظور استفاده خودتان است و شما تضمین می‎کنید که کالای خریداری شده به هیچ وجه برای فروش مجدد نیست و شما در مقام مصرف کننده اید نه نماینده شخص سوم.

3-2- پیش از سفارش لطفا توجه نمائید که برخی از کالاهای ما تنها برای رده سنی خاصی مناسب‎اند. بدین جهت شما پیش از سفارش می‎بایست بررسی کنید که کالایی که سفارش می‎دهید برای دریافت کننده مناسب است یا خیر.

3-3- هنگام سفارش از یولی لازم است که شماره موبایل و کد تاییدیه خود را وارد کنید. لطفا از امنیت اطلاعاتتان اطمینان حاصل کرده و این اطلاعات را در اختیار شخص سومی قرار ندهید.

3-4- پس از پرداخت و ثبت سفارش، سفارش شما توسط مشاغل بررسی شده و توجه داشته باشید که ثبت سفارش توسط شما در اپلیکیشن به معنی تایید سفارش شما نیست. پس از ثبت توسط شما، صاحبان مشاغل امکان انجام سفارش شما را بررسی می‌کنند. پس از ثبت سفارش، شما می‌توانید مجددا سفارش خود را بررسی کرده و در صورت وجود هر گونه مشکلی فوراً سفارش را لغو کنید.

3-5- در صورت فراهم بودن غذا و امکان ارسال، صاحبان مشاغل تاییدیه سفارش را از طریق اپلیکیشن یولی برای شما ارسال می کنند.

3-6- در صورت فراهم نبودن غذای مورد نظر و یا ممکن نبودن ارسال، رد مشروط یا رد کامل از طریق اپلیکیشن یولی برای شما ارسال می گردد.

3-7- در صورت رد مشروط سفارش توسط مشاغل، اطلاعات و توضیحاتی در سفارش شما (توسط مشاغل) درج می شود که می توانید سفارش خود را اصلاح کرده و دوباره ارسال کنید یا آن را بصورت کامل لغو کنید.

3-8- در صورت رد کامل سفارش توسط صاحبان مشاغل، سفارش بصورت کامل لغو می گردد و شما می توانید سفارش جدیدی ارسال نمایید.

3-9- در صورت ارسال درخواست رزرو، تایید یا عدم تایید درخواست، توسط مشاغل برای شما ارسال می گردد.

4- لغو سفارش

4-1- اگر تصمیم به لغو سفارش گرفته‌ اید لطفاً فوراً تا قبل از تایید صاحب شغل، از طریق دکمه "لغو سفارش" اقدام نمایید. در این صورت هیچ گونه هزینه ‌ای متوجه شما نمی‌شود و مبلغ سفارش به حسابتان باز خواهد گشت. در صورتی که مشاغل سفارش شما را تایید نمایند و سفارش در مرحله "آماده­سازی" قرار بگیرد دیگر به هیچ عنوان امکان لغو سفارش وجود ندارد.

4-2- اگر سفارش شما به دلیل موجود نبودن غذای مورد نظرتان و یا نبود امکان ارسال لغو شود، مبلغ سفارش به کیف پول یولی شما باز خواهد گشت.

4-3- اگر موارد ارسالی با سفارش شما مغایرت داشته باشد، در صورت تمایل می توانید سفارش خود را دریافت نکنید و با پشتیبانی یولی تماس بگیرید.

5- قیمتها و پرداخت

5-1- لیست تمامی قیمت های موجود در اپلیکیشن یولی و نیز هزینه‌ی ارسال در زمان انتشار دقیق بوده و تماما توسط خود صاحبان مشاغل در اپلیکیشن تعیین می گردد. هرگونه تغییر قیمت در اقلامِ سفارش به عهده مشاغل می‎باشد. شما قبل از تایید سفارش توسط مشاغل این اختیار را دارید که سفارش خود را لغو نمایید.

5-2- قیمت نهایی فاکتور کالا و سرویس خریداری شده در اپلیکیشن در زمان ثبت سفارش نشان داده می‌شود. کل مبلغ فاکتور می‌بایست توسط شما به صورت آنلاین پرداخت شود.

5-3- در پرداخت آنلاین، شما می‌بایست مبلغ کامل را قبل از دریافت سفارش پرداخت نمایید. باتوجه به توضیح بند 3-4.

5-4- برای اطمینان از امنیت پرداخت آنلاین و جلوگیری از هر گونه سوء استفاده، اطلاعات بانکی شما قبل از ارسال از طریق اینترنت به درگاه بانک، رمزگذاری می‌شود. بانک از شما سوالات امنیتی می‌پرسد تا از اینکه خود شما در حال استفاده‌اید، اطمینان حاصل کند.

5-5- مبلغی که به عنوان مالیات بر ارزش افزوده بر روی فاکتور فروش اضافه می‎شود، صرفاً برای مشاغل است و یولی هیچ گونه هزینه اضافی از این مبلغ برای خود نگه نمی‎دارد.

6- ارسال

6-1- در زمان تحویل غذا، پیک از شما کد تایید می خواهد، که بعد از زدن دکمه "تحویل گرفتم" در صفحه سفارش، به شما نشان داده می شود. برابری کد تایید به منزله صحت سفارش شما می باشد.

6-2- زمان معین شده برای ارسال غذا کاملا تقریبی است و امکانِ تغییر آن وجود دارد. سفارش به آدرسی که در زمان ثبت توسط شما تعیین شده است، ارسال خواهد شد.

6-3- هنگامی که ارسال توسط رستوران انجام می‎پذیرد، به موقع رسیدن سفارش، تنها وتنها بر عهده صاحب شغل است.

6-4- تمامی سفارش‎ها توسط پیک های شایسته ارسال می‎شوند. مشاغل تمام تلاش خود را بکار می‎گیرند تا سفارش در زمان مقرر به دست شما برسد. یولی هیچ گونه مسئولیتی در قبال زیان وارد شده به شما به دلیل تاخیر در ارسال را متقبل نمی‎شود. در صورتی که سفارش شما در زمان مقرر به دست شما نرسید، می توانید با زدن دکمه "پیگیری" در صفحه سفارش، درخواست خود را برای یولی ارسال کنید. همکاران ما موضوع را پیگیری کرده و شما را در جریان می گذارند.

6-5- در صورت تاخیر در تحویل سفارش، هزینه پیک توسط یولی بازگشت داده نمی‎شود. شما می توانید نظر و امتیاز خود درباره پیک را در صفحه مشاغل ثبت کنید.

6-6- اگر به دلایلی که مرتبط به شما باشد (آدرس اشتباه، نیاز به هماهنگی با نگهبانی و ... )، شما سفارش خود را تحویل نگیرید، تمامی مسئولیت‎های حاصلِ (سرد شدن غذا، هزینه انتظار پیک) بر عهده شما می‎باشد.

6-7- صاحبان مشاغل با اهداف و تعهدات زیر غذا را ارسال می‎کند :

6-7-1- غذا را به آدرس قید شده در سفارش ارسال کند.

6 -7-2- غذا را در زمان وعده داده شده ارسال کند.

6-8- خواهشمندیم توجه کنید که برخی از آدرس‎ها جهت ارسال غذا برای رستوران مقدور نیست. در چنین شرایطی، مشاغل برای لغو سفارش یا ارسال توسط آژانس و تایید هزینه ارسال اضافی در اپلیکیشن یولی سفارش شما را "رد مشروط" می کنند و توضیحات لازم را در همان صفحه سفارش ارسال می کنند. شما می توانید توضیحات را مشاهده کرده و سفارش خود را ویرایش کرده و دوباره ارسال کنید یا آن را بصورت کامل لغو کنید.

7- اطلاعات

7-1- اطلاعاتی که شما برای ارسال سفارش ثبت می‌کنید، می‌بایست دقیق و کامل باشد. مسئولیت وارد کردن اطلاعات اشتباه و غیر واقعی از قبیل نام و نام خانوادگی، آدرس و شماره تماس به عهده شما است.

7-2- شما به ما اجازه می‌دهید که اطلاعات شخصی (شماره تلفن، آدرس و ایمیل) شما را گرفته و برای ارسال کالا و سرویس از آن استفاده کنیم. اطلاعات شما ( فقط نام و آدرس ) برای ارائه سرویس به مشاغل منتقل خواهد شد. در بعضی شرایط این امکان وجود دارد که اطلاعات شما در اختیار شخص سومی نیز قرار گیرد، در شرایطی که ما باور داشته باشیم کالا یا سرویسی که شخص سوم ارائه می دهد برای شما جذاب و جالب خواهد بود.

7-3- یولی متعهد است و تمام تلاش خود را خواهد کرد تا در حوزه اختیاراتش از اطلاعات شخصی و بانکی شما محافظت کند. اما اگر شخص سومی هرگونه سوء استفاده‌ای از اطلاعات شما کرده و سبب هرگونه زیانی به شما شود، یولی مسئولیتی در این مورد تقبل نمی‌کند.

7-4- شما متعهد می‌شوید اطلاعات خود را با دقت وارد کرده و تضمین می‌کنید که این اطلاعات در هنگام سفارش دقیق و کامل است. همچنین شما متعد می‌شوید که اطلاعات بانکی را که فراهم می‎نمایید مربوط به حساب بانکی خودتان است و برای خرید موجودیتان کافی است.

7-5- هر شماره تلفن به عنوان فرد حقیقی در اپلیکیشن یولی ثبت می‎گردد و شما اجازه ثبت بیش از یک حساب با شماره تلفن متفاوت را ندارید.

7-6- امکان اینکه هر مشتری بتواند بیش از یک آدرس داشته باشد در اپلیکیشن وجود دارد و نیازی به ایجاد چندین کاربر برای آدرس‎های مختلف نیست.

7-7- شماره تماس وارد شده در هنگام عضویت می‎بایست معتبر باشد و تمامی ارتباطات یولی با این شماره تماس خواهد بود.

7-8- استفاده از نام و نام‌خانوادگی حقیقی افراد به منظور ثبت نام در اپلیکیشن یولی الزامی است. در صورت مشاهده کلمات رکیک و الفاظ نامناسب، حساب كاربر حذف خواهد شد و دیگر قادر به ثبت نام مجدد در یولی نمی باشد.

 

7-9- شما به ما اجازه می دهید که کد تاییدیه ثبت نام و اطلاعیه های اپلیکیشن یولی را از طریق سامانه پیامکی 30005908000000 برای شما ارسال کنیم.

8- لینک سایت های دیگر

ممکن است که لینک وب سایت های دیگری در سایت یا اپ یولی وجود داشته باشد. ما نماینده این وب‌سایت‌ها نیستیم و هیچ گونه مسئولیتی در قبال کیفیت سرویس و کالای ارائه شده توسط این سایت‎ها نداشته و نخواهیم داشت.

9- شکایات

ما شکایات شما را با جدیت پیگیری می‎کنیم. تمامی شکایات تا 5 روز کاری پاسخ داده‎ خواهد شد. شکایات خود را می‎توانید از طریق منوی "بازخورد" اپ یولی و یا ایمیل به آدرس support@uli.ir ارسال کنید.

10- مسئولیت محدود

10-1- ما تمام تلاش خود را می‎کنیم که اطلاعات در اپ یولی درست و بدون اشتباه باشد. بابت هر گونه نقص و اشتباه موجود در اپ از شما عذرخواهی می‎کنیم. ما نمی‎توانیم تضمین کنیم که هیچ گونه اشتباه و ایراد (باگ) در اپ وجود نداشته باشد اگرچه تلاش ما بر این است که این خطاها را به سرعت برطرف نماییم.

10-2- ما هیچ گونه مسئولیتی در قبال تاخیر، اطلاعات فاش شده از طریق اینترنت ( هک شدن اپ یولی یا کامپیوترهای مشاغل)، ویروسی شدن، مسمومیت و هر گونه زیانی که به شما و کامپیوتر شخصی شما وارد می‎شود تقبل نمی‎کنیم.

10-3- ما هیچ گونه مسئولیتی در قبال زیان های حاصله از اتفاق‎هایی که از کنترل ما خارج اند (سیل، زلزله، جنگ، دستور دولتی و شورش) تقبل نمی‎کنیم.

10-4- در صورت مشاهده هرگونه تخلف در استفاده از کوپن های تخفیف، ما این اختیار را داریم که در هر زمانی حساب های متخلف را بسته و از ارائه سرویس خودداری کنیم و در صورت نیاز، از طریق مراجع قانونی پیگیری کرده و خسارت خود را از متخلفین دریافت نماییم.

10-5- با وجود آنکه تمام سعی یولی بر همکاری با بهترین و معتبرترین مشاغل است، یولی در این زنجیره تنها نماینده‌ای برای برقراری ارتباط بهینه و موثر میان مشتریان و مشاغل سراسر ایران است و لذا مسئولیتی در قبال کیفیت غذا و نحوه ارسال سفارش عهده‌دار نیست.

10-6- نشان تجاری یولی، در اداره کل مالکیت صنعتی مرکز مالکیت معنوی به ثبت رسیده‌است و تحت پوشش قانون کپی‌رایت است. اپ یولی دارای نماد اعتماد الکترونیکی از مرکز توسعه تجارت الکترونیکی (وزارت صنعت، معدن و تجارت) است.

11- مقررات کلی

11-1- تمامی قیمت‎های اپلیکیشن یولی به تومان است.

11-2- ما این اختیار را داریم که در هر زمانی این قوانین را تغییر دهیم. کلیه اخبار، اطلاعیه ها، تغییر قوانین و ... از طریق وبلاگ یولی به اطلاع عموم خواهد رسید .

11-3- تمامی اطلاعات، عکس‎ها، ویدئوها، طراحی‎های گرافیکی، کدهای موجود در اپلیکیشن متعلق به یولی می‎باشد و هرگونه کپی برداری، نشر، نمایش، بازسازی و انتقال آن به هر صورت بدون اجازه مالک ممنوع بوده و پیگرد قانونی در پی خواهد داشت.

11-4- هر گونه سوء استفاده از تخفیف‎های موجود در سایت پیگرد قانونی دارد.

11-5- تمامی قوانین این اپلیکیشن بر اساس قوانین جمهوری اسلامی ایران است و در صورت مغایرت هر بند از قوانین با قوانین کشور، ما متعهد می شویم که بند مورد نظر را حذف و یا اصلاح نماییم.

11-6- بخش نظردهی مشاغل صرفاً برای نظردهی در مورد کیفیت ارائه شده توسط صاحبان مشاغل است و خواهشمندیم نظرات خود در مورد یولی را از طریق بخش "بازخورد" در منوی کاربری اپلیکیشن یولی یا وبلاگ یولی و یا با ارسال ایمیل به آدرس support@uli.ir ارسال کنید.

11-7- با یولی، هر لحظه از وضعیت سفارش با خبر می شوید و اطلاع پیدا می کنید که سفارش شما در حال آماده سازی ویا با پیک برای شما ارسال شده است. همچنین می توانید درخواست پیگیری سفارش را ارسال کنید.

 

خانه
قوانین و مقررات
تماس با ما
درباره ما
Uli © 2018. Version 1.4.0